torsdag den 24. maj 2012

Mandage..

Mandage er noget af det værste, som er blevet indført i menneskehedens historie. En eller anden må også hurtigt ha' fundet ud af at det var en virkelig dårlig idé, at ha' mandage, og sørgede derfor for at der kun var en enkelt hver uge, og at den lå lige i starten af ugen, så ens uge ville starte virkelig dårligt, og gradvist blive bedre og bedre..

Noget som er endnu værre end mandage, er når andre dage føles som mandage. Der er en grund til, at der kun er en enkelt mandag i hver uge, nemlig at det så lige er til at overskue, fordi man ved at der går en hel uge, inden der kommer en ny mandag. Når der så lige pludselig er både en mandag, og en anden ugedag, som føles som en mandag, så ved man bare at det er en skod uge!

I dag (torsdag) er en af de dage. Dagen startede med, at jeg vågnede efter kun fire timers søvn, fordi en arrig sværm af blodtørstige dræber-myg prøvede at ta' livet af mig. Aftenen forinden havde jeg været ude at bade, og havde i den anledning formået at få et relativt dybt sår i min ene hæl. Dette havde jeg imidlertid lykkeligt glemt alt om, indtil jeg stod ud af sengen, hvor jeg til fulde kunne føle at jeg lever.
Efter alt dette tog jeg til læge, for at få en stivkrampevaccination, da jeg ikke har fået sådan en så længe jeg kan huske. Da jeg så kommer derop, så starter hun selvfølgelig med at se på skadens omfang. Mens jeg sidder roligt og slapper af, så flår hun lige pludselig en skalpel frem, og begynder brutalt at dissekere min fod.

Da jeg så er færdig med alt dette tager jeg i skole, hvilket ikke er videre spændende. Da jeg så er færdig i skole, skulle jeg på arbejde, som virkelig var "prikken over i'et", da jeg var tvunget til at stå op i 5 timer, og bare bidde smerten i mig.

Man orker bare virkelige ikke mere end en af disse dage om ugen, og derfor synes jeg personligt, at man helt bør afskaffe mandage, da de egentlig blot er til, for at onde forsikringsfolk kan fryde sig over andres ulykke, når folk ringer ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar