tirsdag den 5. juni 2012

Fravær

Hvis man får fysisk fravær på min skole, så skal man via internettet angive årsagen til hvorfor man enten kom forsent, eller slet ikke mødte op. Jeg tvivlede kraftigt på, at der var nogen der læste hvad der blev skrevet som fraværsårsag, og derfor besluttede jeg mig for, at teste om det gjorde nogen forskel hvad man skrev, og derfor begyndte jeg at skrive de mest hjernedøde ting, som jeg kunne komme i tanke om..

Indtil videre er der ikke nogen der har reageret på det, så jeg går ikke ud fra at nogen læser det. Nedenfor ses de årsager, som jeg har udfyldt:


















Nogle af årsagerne er "inspireret" (stjålet) fra andre kilder. Den med ringbindet er fra "Chris og Chokoladefabrikken", og den med naboens datter er fra min storebror. Resten er dog mine egne hjerneblødninger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar